Dla wielu młodych ludzi powakacyjny powrót do szkolnej rzeczywistości bywa „bolesnym” doświadczeniem. Dostrzegła to marka KFC, która w swojej najnowszej kampanii marketingowej współpracując z serwisem Zadane.pl pomaga rozwiązywać zadania domowe. Na wsparcie w pracach domowych z matematyki, fizyki, języka polskiego i angielskiego mogą liczyć gimnazjaliści i licealiści.
Interaktywna zabawa z KFC wraz z jedną z ulubionych przekąsek nastolatków, to dla miłośników sieci restauracji duża pomoc w codziennej nauce. Bsmart’owy profil codziennie wybiera zadania umieszczone przez użytkowników portalu i w jak najkrótszym czasie udziela prawidłowych rozwiązań. Stopień trudności zadań jest adekwatny do liczby zarejestrowanych użytkowników, dlatego profil korepetytora Bsmart charakteryzuje duża elastyczność tematyczna i zakres posiadanej wiedzy. Dzięki temu uczniowie sprawniej rozwiązują zadania domowe, ponadto zyskują więcej cennego czasu na naukę i zajęcia pozaszkolne.Razem jest łatwiej - Bsmart pomaga w sieci
Jak łatwo się domyślić, pomoc i wsparcie przy rozwiązywaniu najtrudniejszych zadań, cieszy się wśród uczniów sporym zainteresowaniem. Użytkownicy serwisu dają tego wyraz z publikowanych komentarzach dla Bsmart’owych odpowiedzi: „dzięki za pomoc – pomogłeś mi ekspresowo” – sarenka4, „dziękuję za szybką odpowiedź – teraz mogę iść przekąsić bsmarta :P” tymsonX1, „bardzo mi pomogłeś. będę częściej prosić o Twoją pomoc” gagatek15.
A po odrobieniu lekcji… check-in i Bsmart’owe nagrody
Edukacyjna zabawa z KFC połączona jest z akcją informacyjną na temat najnowszej aplikacji stworzonej dla miłośników kurczaków przyrządzonych według sekretnej receptury Colonela Sandersa. Wszyscy odwiedzający restauracje KFC mogą skorzystać z najnowszej aplikacji „Check-in”, by zbierając check-in’y w wybranej przez siebie lokalnej restauracji zbierać punkty i nagrody - vouchery na B-smart’y dla siebie i swoich przyjaciół. Zwycięzców może być tylu, ile jest restauracji KFC z dostępem do dedykowanego Wi-Fi. W aplikacji „Check-in” udostępniona jest też mapa, na której można sprawdzić, które restauracje już się odwiedziło i gdzie znaleźć najbliższe restauracje biorące udział w grze.
Więcej na: http://www.bsmart.kfc.pl/
KFC to światowa sieć restauracji serwująca dania z kurczaka, światowy pionier restauracji szybkiej obsługi. Od ponad 70 lat, czyli od czasu otwarcia w 1937 r. pierwszej restauracji KFC w Stanach Zjednoczonych, smak kurczaków KFC pozostaje niepowtarzalny dzięki unikalnej, oryginalnej recepturze Colonela Sandersa. Dania
w restauracjach KFC przygotowywane są ze świeżego, całego mięsa kurczaka. To restauracje dla tych, którzy cenią sobie wysoką jakość produktu i obsługi, w dobrej cenie. Codziennie około 12 milionów klientów obsługiwanych jest w ponad 15 000 restauracji sieci w ponad 100 krajach na całym świecie. W Polsce marka KFC należy do holdingu AmRest, który zarządza obecnie siecią ponad 180 restauracji KFC.
Więcej informacji znaleźć można na stronie: http://www.kfc.pl/ oraz na FanPage na portalu Facebook: http://www.facebook.com/kfcpolska
AmRest Holdings SE jest największą publicznie notowaną spółką restauracyjną w Europie Środkowo-Wschodniej. Do zarządzanych przez nią marek należą: KFC, Pizza Hut, Starbucks i Burger King. AmRest jest także właścicielem wyjątkowej marki La Tagliatella oraz trzech mniejszych konceptów: Blue Frog, KABB
i Stubb’s. Obecnie Spółka zarządza ponad 700 restauracjami w segmencie restauracji szybkiej obsługi (Quick Service Restaurants) i restauracji z obsługą kelnerską (Casual Dining Restaurants) w 13 krajach: Polsce, Czechach, Bułgarii, Serbii, Chorwacji, Rosji, na Węgrzech, w Hiszpanii, Francji, Niemczech, Stanach Zjednoczonych, Chinach i Indiach.
Dodatkowe informacje znaleźć można na stronie www.amrest.eu.
Link do strony artykułu: https://ww.wirtualnemedia.pl/centrum-prasowe/artykul/be-smart-z-bsmart-czyli-jak-kfc-pomaga